Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Lyukas lepedő
2019. november 29. írta: Farkas Tibi

Lyukas lepedő

face-268908_960_720.jpgFotó: Pixabay

Az elmúlt évtizedekben sok szexpartnerkereső oldal jött létre, és mindenki megtalálja a neki megfelelőt. Régi blogomban többször írtam a szeretőkről, ezzel is alátámasztva tényszerű állításomat, miszerint az emberek többsége nem monogám. Persze tudom, te a kivétel vagy, a férjed vagy a feleséged is az -  én is ezt gondoltam magamról - aztán csak a vak nem látja mi történik a színfalak mögött. 

Vannak, akik masszázsra járnak, és lassan általánossá válik a "happy finish" befejezés - tudod mire gondolok? -, mások prostiknál vagy kuplerájban találják meg számításukat, és egyre többen swinger klubokban, illetve ilyen jellegű magánbulikban élik meg/ki vágyaikat. Ez van! Viszont legtöbben titkos viszonyt folytatnak munkahelyükön, vagy bárhol a világon, hiszen végtelen a lehetőségek tárháza. Nyáron regisztráltam egy ilyen oldalra, ahol többségben - úgy 95 %-ban - párkapcsolatban vagy házasságban élők keresnek partnereket. Mindig érdekelt a folyamat, hogyan alakul ki, mi a motiváció, ki kezdeményez és hosszan tudom sorolni kérdéseimet.

Régen megtanultam, soha senki feje fölött ne törjek pálcát, hiszen nehezen dönthető el mi a normális. Úgy öt éve történt, amikor egy pasinak az volt kérése, Exem vegye le tangáját és küldje el neki postán. Legfontosabb kitétele az volt, úgy küldje el, ahogy van, abban az állapotban, tehát még véletlenül sem szabad kimosnia. Sok dolgot láttam életemben és azt gondoltam a vágyak tengerén meglepetés nem érhet. Tévedtem! 

Pár napja a fent említett oldalon nézelődök, amikor egy budapesti fiatal lány rám ír. Húszas évei vége felé jár, de azért egy kicsit meglepő, mit akarhat egy fiatal lány egy ötvenes férfitől? 

Lány: hogy vagy? kit keresel? 
Én:    Jól vagyok és egy klassz csajt keresek alkalmi vagy hosszabb távra. Te hogy vagy? ;) 
Lány: jól köszi merre lax, mit dolizol? külsőd?
Én:    Az Astoria közelében lakom és blogger vagyok. Persze azért mást is dolgozom, mikor mit? 54 éves 175 magas 85 kg. Egy kicsi pocim is van. Te mennyire vagy molett? 
Lány: inkább husi és mikor van időd? illetve van-e képed? 
Én:     Holnap is van időm napközben és persze fotóim is vannak. Nem vagyok egy kimondottan macsó külsejű, de a nők általában így is szeretnek. Cseréljünk képeket? Ha szeretnéd, küldj egy e-mail címet. 

Kapok e-mail címet és küldök is pár fotót. Néhány percen belül én is kapok egy képet és kimondottan helyes lány mosolyog vissza rám. Tényleg nem kövér, inkább izmos, húsos. Szimpatikus és kedves nőnek gondolom. 

Én:     Köszönöm! Helyes nő vagy! ;)    
Lány: köszi és milyen kapcsit keresel pontosan? én csak lazát keresek, van kapcsim, de kipróbálnám a glory-t idősebb pasival ;) 
Én:     A glory-t hol és hogyan szeretnéd kipróbálni? 
Lánynálam lehet ismered? próbáltad már? 
Én:     A glory alatt konkrétan mit értesz? 
Lányamikor csak a farkadat látom ;) 
Én:     Én is erre gondoltam. De ezt hogyan lehetne nálad kivitelezni? 
Lányvan lyukas lepedőm ;) küldtem közben képet

A fotón - itt nem osztom meg - egy szőke hölgy néz velem szemben, aki egy "fülke szerű" helységben térdel. A kabin oldalfalán van egy lyuk, és azon keresztül ágaskodó hatalmas falloszt szájával kényezteti. Arca és ajkai körbe spermás, az állán csöpög a fehér nedű. Alig tudom leplezni meglepetésemet, pedig Budapesten a Baross utcában is van egy kávézó, ahol megélhetik ilyen jellegű vágyaikat a jelenlévők. 

photo-1498706045548-6239e299361c.jpgFotó: Unsplash

Én:     És csak ketten lennénk? 
Lány: igen, feljössz, bedugod, szopi, élvezés és mész ;) 
Én:     Nem is találkozunk, nem is látlak? 
Lány: én csak a farkadat akarom látni...azt szeretem ha legalább 3-4 napos, hogy tele legyen...

Hivatkozom az előző napi szeretkezéseimre, ami egyébként igaz, hiszen párommal előző nap és éjszaka egymás társaságát élveztük. Nem találkozom a lánnyal és azt sem tudom sikerült-e megélnie vágyát, de azért ha belegondolunk nagy kockázatot vállal az a férfi, aki ilyenbe belemegy. Mi van ha a lepedő másik oldalán nem nő, hanem egy férfi van? Vagy akár a harapós ló...? 
Te bevállalnád?  

Millió ölelés! 

Farkas Tibor 

A bejegyzés trackback címe:

https://farkastibor.blog.hu/api/trackback/id/tr2515327456

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása