Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Varázslatos érintés
2019. február 21. írta: Farkas Tibi

Varázslatos érintés

gabriel-matula-300172-unsplash.jpg

Fotó: Unsplash

 

2005. tavasza van. Finom virágillat terjed a levegőben és a napsütés élettel tölti meg a teret. A kisföldalattival utazom, mert a Benczúr utcában találkozni fogok valakivel. Ne randira gondolj, hiszen csak egy masszázsra megyek. Az egyik napilapban találtam a hirdetést, már tegnap telefonáltam, így kerültem ma ide. A házasságom sajnos romokban hever, lehetne szeretőm, de akár prostihoz is mehetnék, de egyik sem az én műfajom. Múltkor egy hölgyismerősöm kezdeményezését sem fogadtam el, pedig csinos nő, de én hűséges típus vagyok. Sajnos otthon ritkán szexelünk, a vágyaim kielégítetlenek, de prostihoz azért sem megyek, mert megalázónak érzem az ilyen kapcsolatokat. 

Viszont ez a lány már telefonban levett a lábamról, nagyon kedvesen beszélt velem. Tisztáztuk a játékszabályokat és talán a legfontosabb: a masszázs nem tartalmaz szexuális szolgáltatást. Sokat dolgozom, egy kicsit kimerült vagyok, szükségem van töltődésre, relaxálásra, ezért két órát töltök Heninél. Felspanol az ismeretlen, az új élmény lehetősége. Szeretnék ellazulni és igazán jól érezni magamat. Hónapok, sőt, évek óta nem kapok és nem adok elég szeretetet és törődést. Önbecsülésem a béka feneke alatt, talán ezért is menekülök a munkámba. Sikereim pillanatokra átsegítenek ezen a helyzeten, de vágyaim kielégítetlenek. Túlterheltem magamat, ezt a csuklyás izmaim is jelzik, de testem több pontja ugyanezt teszi.  

Kodály köröndnél szállok le és néhány perc séta után a Benczúr utcában vagyok. A megbeszélteknek megfelelően felhívom Henit, kapucsengő, majd a második emeleten kiszállok a liftből. Gangos épületben vagyok és meg is találom a címet. Egy rácsos ajtó előtt állok, csengetek. Copfos, barna hajú és szemű, fiatal vékony lány nyit ajtót. Heni nagyon szép, de inkább gyönyörűnek mondható. Bemutatkozunk egymásnak, puszi-puszi és még mindig nem akarom elhinni. A következő két órát ezzel a nagyon kedves és dekoratív nővel fogom eltölteni? Fehér pólót és rövid farmer szoknyát visel. Az a típus, akinek minden jól áll, hiszen tökéletes az alakja, intelligensen beszél, a mosolya elragadó és igéző. 

Tipikus polgári lakásban vagyunk, komoly belmagassággal. Bevezet egy szobába, megmutatja a fürdőszobát is, kéri, vetkőzzek le, majd fürödjek meg. Közben itallal kínál. Egy kicsit zavarban vagyok, talán ezért is hagy magamra. Finom aroma van a levegőben, talán füstölő illata, de mást is érzek, nem tudom meghatározni mi az. A fürdőszobában is kifogástalan rend és tisztaság fogad. Megfürdök és már a szobában törölközök, amikor Heni újra megjelenik. Feltesz néhány általános kérdést, így próbálja zavartságomat oldani.


Elmondja mi fog történni, lazuljak el és élvezzem a kényeztetést. Masszázs közben, amennyiben szeretném, érinthetem testét, a melleit is simogathatom, akár a fenekét is, de bugyijába nem nyúlhatok!

 
Megértem az elmondottakat és ígéretet teszek, nem leszek szemtelen. Közben arra gondolok, ez a lány tényleg nagyon szép és kedves, de lehet, nem is tud masszírozni!

A masszázságyon hason fekszem és meztelenül, szemeimet becsukom és élvezem a lány olajos kezeinek érintését. Megtalál testemben egy pontot, amit igyekszik kimasszírozni, ez nem fájdalom mentes. Közben halkan beszél, testem mindent megmutat: túlhajtottam magamat, biztosan sokat dolgozom és talán az életem is stresszes. Jó a leírás, rám illik, és most már - ez az ötven kilós nő - a bizalmamat élvezi, mozdulatai a profizmusról szólnak. 

A testemre kent meleg olaj nagyon kellemes érzés, a háttérben halk meditatív zene szól, elrepít egy olyan helyre, ahol nyugalom és szeretet van. Nem hittem volna, hogy pár perc után ilyen jól érzem magamat. A csuklyás izmaimon dolgozik és javasolja, egy kicsit lassítsak életemen. A lábaimat is jól megdolgozza, és amikor a fenekemhez ér, már teljesen ellazult állapotban vagyok. Talán csecsemő koromban kaptam ilyen gondoskodást, le vagyok nyűgözve. Jók az energiák, itt van a térben a szeretet és az odaadás. 

Most csak az a dolgom, hogy befelé figyeljek, csak magamra. Nincs kötelezettség és határidő, csak magam vagyok a lelkemmel. Nem gondoltam volna, hogy ennyire kellemes lesz, még mindig hason fekszem, csak a kényeztető mozdulatai léteznek. Vajon milyen lesz a többi? Persze, nagyon nem szeretnék siettetni semmit, ebben a pillanatban csak a kellemes kéj létezik. Megszűnik az idő, a dimenziók határai eltűnnek, a valóság összemosódik a képzelettel. Meleg, homokos parton fekszem,a tenger kékje a távolban összeér az éggel. Ez életem olyan utazása, ahol nem kell alkalmazkodnom senkihez, én vagyok a mindenség közepén. Ez fantasztikus érzés, főleg egy megromlott házasság időszakában.

 

Újra kisgyermek lehetek és ezek a gondoskodó kezek elfeledtetik összes problémámat. Talán már nem is ebben a fizikai létben vagyok, de az egyik erősebb mozdulata visszahoz a valóságba.

 

Ha csak ennyi lesz, már akkor megérte eljönnöm, mert most többet kaptam, mint feleségemtől az elmúlt egy évben.
— Légyszíves lassan fordulj meg... - súgja a fülembe.
Örömmel teszek eleget kérésének, de jelentős fáziskéséssel történik. Henin már csak egy piros tanga van és nem tudom levenni szemeimet gyönyörű és tökéletes melleiről. Nem hatalmasak, de vékony alkatához képest kicsinek sem mondhatnám. Bugyija takarásában gyönyörű punci lehet, de így, hogy nem látom, talán még izgatóbb. 

Fejemnél a masszázságyat megemeli, így sokkal kényelmesebb és nem csak érezni, hanem látni is fogom mit tesz velem. Nem tudom, mire számítsak, de eddig még egyszer sem érintette nemi szervemet.

Elkezdődik az erogén zónák játéka. A fejem mögött áll, mellkasomat finom ujjaival végigsimítja egészen a hasamig, majd combomig. Melleit magamon érzem, kibontott hosszú haja cirógatja bőrömet, fantasztikus érzés. Csuklyás izmaimat masszírozza, majd tenyérrel felfelé becsúsznak kezei a hátamhoz. Micsoda fenséges élmény! 

Teljesen magával ragad és szenvedélyessé tesz. Csak most veszem észre, hogy a fenekébe markolok, miközben karomat simogatja. Most már hatalmas bennem a várakozás, hiszen ilyen felvezetés után milyen befejezés várható? Látom tekintetében a tüzet, biztosan tudom, ez neki is tetszik. Elhessegetem ezeket a gondoltatokat, ne legyek elégedetlen, hiszen maga a csoda történik most velem. 

Forr a vérem, szétfeszít a vágy, akarom az orgazmust. Testem összes pontját érinti, de a heréimet és a farkamat még véletlenül sem. Ezt most direkt csinálja velem? Feltérdel a masszázságyra, térdeimet megemeli, majd úgy ül le velem szemben, hogy lábait becsúsztatja combjaim alá. Te atya ég! Ha nem lenne rajta tanga, látnám szétnyíló punciját. Így csak sejtem, mi lehet a piciny szövet alatt. Becsukom szemeimet, szinte remegve vágyom a folytatásra. Meghalok, ha ez a lány most így hagy!

 

Elkezdődik a vágyak násza! Combjaim belső ívét érinti, illetve cirógatja, már lassan nem is tudom mi történik velem. Előre hajol, egészen a mellkasomig, egy csókot lehet bal mellbimbómra. Mindjárt megőrülök! Egymás szemébe nézünk, rám mosolyog, én ismét behunyom szemeimet...Pihe szerű érintés a farkamon, de nincs erőm, sem akaratom megnézni, mit csinál. Hagyom, ahogy elsodor az ár, rabul ejt a szenvedély, megigéz a vágy. Azt gondolom, biztosan a szájával csinálja, ezt nem lehet máshogy, nagyon nehezen kinyitom szemeimet. De nem! Kezei és ujjai játéka hozza létre ezt a különleges érzést, elvarázsol.

 

Eddig fogalmam sem volt, hogy csak érintéssel ilyen hatást lehet elérni, soha nem éreztem ehhez foghatót. Farkam pattanásig feszül és amikor már majdnem elélvezek, Heni lassít. Aztán újra kezdi játékot, felhúz, felhangol, az egekbe repít, aztán újra visszahoz a földre. Pulzusom hatszáz körül, mélyeket sóhajtok. Attól tartok, ha perceken belül nem történik meg, eszemet vesztem és elájulok. Még magamnál vagyok, akarom az élményt, gátlástalan lettem, bármire képes lennék. A testem tüzel és ha néhány másodpercen belül nem elégülök ki, szénné égek. Újra lassít, majd szó szerint kézbe vesz. Becsukom szemeimet, mert nem látni akarom, megélni.
 

Mélyről jön, de ha most is lassít, esküszöm megfojtom!

 

Keményen markolom popsiját, mint egy gőzhenger, füleimben úgy dobol. Nem tudom, ez a lány hova visz, az sem érdekel, ha kiderül egy boszorka, bármit tehet velem, de most érezni akarom a kéjt, a megismételhetetlent. Talán még egy perc kell, de az is lehet, már annyi sem. Még soha nem éreztem ilyent, csak pár másodperc, nem bírom tovább! Ez nem jön, hanem lövell, egészen a mellkasomig, majd a köldökömig. Te atya ég! Nem is tudom mikor éltem meg ekkora orgazmust. Rengeteg anyag jön ki belőlem, nem gondoltam volna, hogy ez mind bennem volt. 

Eszemet vesztettem, még egy könnycsepp is megjelenik arcomon, a boldogság könnycseppje. Még mindig levegő után kapkodok, de lassan visszatérek a valóságba. Ezt a technikát én is megakarom tanulni, csak nem férfiakon, hanem hölgyeken. 

Sok év telt el, és sajnos Heni már nem fogad vendégeket. A technikát megtanultam és aki ezt élvezhette, már nem része életemnek. Majd jön más és lesz új kapcsolatom, ahol a varázslatos érintés újra helyet kap...

Ha lájkolod facebookos oldalamat több tartalmat láthatsz, ha megosztod posztomat, megköszönöm! 

Millió ölelés! 

Farkas Tibor
 

A bejegyzés trackback címe:

https://farkastibor.blog.hu/api/trackback/id/tr2414635720

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása