Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Rólam
2019. szeptember 22. írta: Farkas Tibi

Rólam

2015. október 7-én kezdtem első blogomat. Hiánypótlásnak szántam, és mivel tabu témakörrel foglalkoztam, ezért Siklósi Botond álnéven írtam posztjaimat. Valós és megélt történeteinket dolgoztam fel, de igazi nagy sikerre nem számítottam. Az Index 2016. májustól írásaim többségét megosztotta, ennek is köszönhetően blogom népszerűsége emelkedni kezdett.

2016. nyarán, akkori párom Siklósi Vanda - szintén álnéven - csatlakozott a bloghoz, így sikerült bemutatnunk mindkét oldal - férfi és nő - világát, vágyakkal teli gondolatait és érzelmeit. Nyitottan és őszintén beszéltünk magunkról, érzelmeinkről és a szexualitásról, intimitásról, de mindezt arcunk nélkül és álnéven tettük. 

42526252_1938017942934392_3376503134049271808_n.jpg
2017. januárban egy filmes csapat talált meg minket és Pálinkás Norbert filmrendezővel május 18-án részt vehettünk életünk első dokumentumfilm forgatásán. A SPEKTRUM televízióban 2017. október 6-án került adásba a Tanukról tabuk nélkül című dokumentumfilm sorozat. Mi az ötödik részben szerepeltünk és az esti műsorba kerülés előtt az RTL Klub Fókusz című műsorában - önmagunkat arccal felvállalva - beszéltünk életformánkról és a filmről. 

Havonta kétszázezer olvasónk figyelte és várta pénteki megjelenéseinket, szerepeltünk több újságban és a Rádió Bézs vendégei voltunk - 2017. októbertől - havi rendszerességgel. 

Úgy alakult életünk, hogy párkapcsolatunk 2018. júniusban véget ért. Néhányan lemondtak rólam, talán még a markukat is dörzsölték ezek a képmutatók, de itt vagyok! Átvészeltem belső és külső kudarcokat, melyek rettenetesen kemények voltak és nagyon fájtak. Túléltem! 

Az élet megy tovább, csak az a kérdés milyen irányba? Nem folytathatom ott, ahol abbahagytam, hiszen megváltozott körülöttem minden. De mégis! Merre visz az utam? 

Újjászületek és elindul egy szabad folyamat, amit életnek nevezünk. Magamhoz ragadlak, irányítalak és megteszem amit kérsz, csak élhető és izgalmas legyél. Nyitva tartom szemeimet, meghallom hangodat, érzem érintésedet, és játszom játékodat. Rugalmas leszek, szabad és bátor, akkor is meghódítalak, ha nagybetűvel írjuk nevedet, mert részeddé válok, cinkostársad leszek, félelem nélkül és előre tekintek. Te a barátom vagy: nagybetűs ÉLET!

Régi blogomat itt találod!

Millió ölelés! 

Farkas Tibor

A bejegyzés trackback címe:

https://farkastibor.blog.hu/api/trackback/id/tr5015158858
süti beállítások módosítása