Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Celebekkel cirkuszoljak?
2019. november 23. írta: Farkas Tibi

Celebekkel cirkuszoljak?

 fashion-3096701_960_720.jpg

 

Június végén költöztem Budapestre. Tavasz óta a filmesekkel folyamatos kapcsolatban voltam, többször időt és türelmet kértem, mert nem éreztem magamat forgatásra alkalmasnak. Költözésemet követően jeleztem, végre itt vagyok és bármikor forgathatunk. Elkezdődtek az egyeztetések, és ahogy az általában lenni szokott, a rendezői elképzelések hozzám csak az utolsó pillanatban jutottak el. Szerencsére Andrea és Laci a forgatás délutánján rendelkezésünkre álltak és néhány óra alatt sikeresen végeztünk a felvétellel. Az utcai jelenetek egy kicsit zavartak, hiszen itt járok minden nap, itt élem életemet, de túl vagyunk rajta!

Ezekben a napokban kapok egy sms-t egyik ismerősömtől. Zoli sok területen leteszi névjegyét, vendéglátás, autókölcsönzés, virágboltok, és az egyik nagy kereskedelmi TV-nek is dolgozik. Üzenetében jelzi, hamarosan telefonon hívni fog Londonból egy manager barátja, mert üzleti terveik vannak velem. Először nem értem mi készül, de eszembe jut, régebben beszéltünk egy jövőbeli együttműködés lehetőségéről. Dörzsölt pali, intelligens, és nagyon ravasz. 

Pár nap múlva hív Londonból Richard, a hangja és stílusa nagyon kedves, szimpatikus embernek tűnik. Beszélgetés közben elmondja, amennyiben nekem is megfelel, a hétvégén Budapestre repül és vasárnap délután találkozhatnánk az Astoriában. Egy üzleti együttműködés lehetőségét említi, de semmi konkrét nem hangzik el. Mi a szösz? Alig vagyok két hete Budapesten, túl vagyok egy dokumentumfilm forgatáson, most meg itt egy együttműködési lehetőség? Hihetetlennek tűnik, de velem történik. Természetesen igent mondok, miért is tennék másként? 

Richard egy doboz csokoládéval fogad és miközben a CelEBraTiONS-t olvasom a csomagoláson, azon gondolkodom, mi készül itt? Zoltánt várjuk, de hiába. Beszélgetőpartnerem többször is próbálja telefonon elérni, de nem jár sikerrel. Kénytelen egyedül belekezdeni. A lényeg! Szinte mindent tud rólam. Ő egy nemzetközi cég képviselője, a munkája arról szól, hogy már kisebb-nagyobb sikereket elért embereket nemzetközileg ismertté, sikeressé tesznek. Elmondása szerint rendelkeznek megfelelő anyagi és szakmai háttérrel. hogy kapcsolatunk gyümölcsözővé váljon. 

Az idővel kell versenyeznünk, mert az őszi, várhatóan októberi vagy novemberi dokumentumfilm adásba kerüléséig meg kell írnom könyvemet. Micsoda? Az csak két, maximum három hónap! Megnyugtat, a munkakereséssel álljak le, rakjam össze fejemben a koncepciót és minél előbb kezdjem el az írást. Az anyagiakat ők biztosítják, ezzel nem lesz gondom. Véleménye szerint nemzetközi igény van a régi blogomban megfogalmazott, de könyv formájában átadott saját élményeimre. Hihetetlennek tűnik ez az egész, de egyben félelmetesnek is, hiszen soha nem írtam könyvet. Azt sem tudom hogyan álljak neki, ráadásul úgy két hónap alatt végeznem is kellene?

Szeretem a kihívásokat, de azért ez egy kicsit meredek. A következő napok és hetek egyeztetésekről szólnak, és időközben Zoltánnal egy közös ebéd alatt tovább görgetjük a jövő kerekét. Határozzam meg az összeget, amire szükségem van, és ők ezt biztosítják számomra. Másnapra választ vár tőlem. Pörögnek az események és lassan fejemben összeáll a könyv, már tudom mit és hogyan írok meg. Telefonon mindkettejükkel szinte naponta beszélek, folyamatos a kapcsolat. A felkínált százalék nagyon nem tetszik, és elindul egyfajta alku, de azt gondolom ez nem is lehet máshogy. 

Pénzről van szó, és mindenki jól szeretne járni, a legjobban. Idővel közeledik egymáshoz a két oldal, de még nem mondtunk igent. Azt tudom, ügyvéd előtt fogunk aláírni egy megállapodást, és most nagyon észnél kell lennem, hiszen ez a jövőmet és karrieremet befolyásolhatja. Aztán hív Richard, úgy néz ki, az egyik hazai - talán legnagyobb - kiadóval is sikerül megállapodni és már néhány celeb is támogatja ügyünket. Ezt nem értem, de elmagyarázza, hogy megállapodásunkat követően nekem nincs más dolgom, csak az utasításaikat betartani. Még mindig nem értem! Mire gondol? 

Konkrétan arról van szó, hogy általam nem igazán kedvelt celeb hölggyel már szóban megállapodtak, hogy könyvem megjelenését követően nyilvános helyen velem össze fog veszni.i. Mi van? Ezzel nem az a bajom, hogy ezt a nőt nem kedvelem és semmire sem tartom, hanem az, ez csalás, és így átverem az embereket. Jelzem is nem tetszésemet, de nekem az a dolgom, végrehajtsam utasításaikat! Itt pattan el bennem valami és hányingerem van az egésztől. Nyugodt emberként azt gondolom megfontolt vagyok, de pontosan tudom, van az a pont, amikor ha valami nem megy, nem erőltetem. Nem fogok csak azért celebekkel cirkuszolni, hogy bulvár lapok híre lehessek! Így nem kell semmilyen hírnév és nemzetközi siker sem! 

Megszakadt kapcsolatunk és mondhat bárki bármit, jó döntést hoztam! Megírom könyvemet és majd a kész művel keresek kiadót. Csak azért ne olvasson senki, mert a bulvár velem foglalkozik. Ha könyvem nem köti le olvasóit, ha nem tudok minőséget létrehozni, a hírnevet sem érdemlem meg! 

Millió ölelés! 

Farkas Tibor

Fotó: Pixabay

A bejegyzés trackback címe:

https://farkastibor.blog.hu/api/trackback/id/tr6515272354

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása